Projecte; Creació i aplicació de la marca ''Kylix''.
El naming és ‘‘Kylix’’, que és el nom del bol que s’usava a l’antiga grècia per a servir les begudes. Em baso molt en la forma que tenia origninàriament el bol de kylix, amb el fet de jugar amb un traç artesanal en la tipografi de l’interior, i en el color, amb una forta presència del negre (color que abunda en els bols de kylix) i el color de la ceràmica, taronjós del mateix fang cuit.
És una marca que busca ser diferent als altres restaurants grecs, per tant en aquest sentit és innovadora; no està formada per colors blaus i blancs, que són els més típics i més vists de Grècia, sinó que intenta anar una mica més enllà, en busca d’un altre context històric, l’antiga Grècia.
El baseline o slogan de la marca és d'una frase d'Aristòtil
''Lo que con mucho trabajo se adquiere, más se ama''.
|
Aplicació sobre fons fosc |
|
Aplicació sobre fons clar |
|
Coberta de la carta del menjar |
|
Interior de la carta del menjar |
|
Coberta de la carta de vins |
|
Interior de la carta de vins |
|
Targeta de visita |
|
Vi negre ''Kylix'', vista frontal |
|
Vi negre ''Kylix'', vista de perfil |
|
Vi blanc ''Kylix'', vista frontal |
|
Vi blanc ''Kylix'', vista de perfil |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada